Lokalita
v centru města
2 linky metra „B“ a „C“
12 linek tramvají
8 linek autobusů PID
350 vlaků denně z/na Masarykovo nádraží
600 dálkových autobusů denně z/na ÚAN Florenc
103 tis. vozidel denně projede po magistrále kolem Bastionu
Projekt bastion
Výhody umístění
Budova Bastionu leží na rozhraní Nového Města a Karlína na dopravním uzlu kombinujícím dálkovou, příměstskou i městskou hromadnou dopravu. Díky své poloze je budova snadno dostupná pro Vaše zaměstnance či obchodní partnery, pražské i mimopražské.
K budově se snadno dostanete autem, vlakem, dálkovým i městským autobusem, metrem, tramvajím na kole či pěšky.


Vchod do budovy je přímo u výstupu ze stanice metra Florenc – přestupní stanice linek B a C. Před budovou je konečná zastávka 8 autobusových spojů, v blízkosti je tramvajová zastávka, kudy projíždí 12 tramvajových linek.
Ústřední autobusové nádraží Florenc je 50 metrů od budovy a přijíždějí sem autobusové spoje z České republiky i zahraničí.
Za 5 minut sem pohodlně dojdete z Masarykova nádraží, které je konečnou stanicí pro regionální vlakové spoje z východu, severu a částečně ze severozápadu pražské metropolitní oblasti a za přibližně 10 let nabídne také přímé vlakové spojení na Letiště Václava Havla.
Magistrála vede v těsné blízkosti budovy a přijedete-li autem, můžete ho zaparkovat přímo v budově v podzemní garáži.
Pokud preferujete kolo, budete rádi, že lze využít nejen parkování pro kola, ale i možnost se osprchovat.

Rozvoj lokality
v centru města
Florenc prochází rychlým urbanistickým rozvojem. Jeho současný charakter je utvářen dopravní infrastrukturou včetně Ústředního autobusového nádraží Florenc, vlakového Masarykova nádraží a pražské severo-jižní magistrály. Zároveň je to největší brownfield v centru hlavního města.

V první fázi se kromě nové budovy Bastionu dokončuje projekt Masaryčka od Zahy Hadíd. Dojde tím k propojení oblasti Florence s centrem Prahy a vznikne místo se spoustou služeb, obchodů, kanceláří a volnočasových aktivit s vysokou koncentrací lidí.
Záměrem je přestavět okolní pozemky na funkčně soběstačnou městskou čtvrť, cílem je odstranit jizvu na tváři města, kterou představuje stávající brownfield, a nahradit ji dobře definovanou městskou strukturou určenou pro bydlení, práci a volný čas s přímým napojením na historické centrum.
ČSAD Praha holding jako majitel budovy Bastion plánuje také postupnou přestavbu autobusového terminálu na polyfunkční čtvrť, která bude integrována do městské struktury centra Prahy, rozvoj má dále zvýšit komfort cestujících a kvalitu navazujících veřejných prostranství.
Více informací o rozvoji lokality zde.
